Ja torna a ser aquí!!! Sí sí, el programa de Ràdio El Cérvol de tertúlia, opinió, reflexió, pensament i debat, ENROTLLA’T, dirigit i guiat per la Laia Montañola, comença la segona temporada. I no ho podia fer de cap altra manera. A vigílies de la nostra Festa Major en honor a Sant Miquel, en nostre patró, de què es podia parlar? Doncs d’aquests dies de joia, alegria, retrobament .. i altres coses.

La Laia reuneix a l’estudi de la ràdio a diferents cervianencs i cervianenques de generacions diferents perquè ens donin el seu punt de vista sobra la nostra Festa Major principal. Ells son el Sergi Tost, la Míriam Ninyà, el Biel Monné i la Ma. Teresa de cal Flores, amb el suport del nostre company Arnald Montañà.

 

Records, emocions, impressions, sensacions, sentiments … cadascú viu la Festa Major de Cervià a la seva manera i, per tant, totes les percepcions i vivències son diferents. En la diferència neix la diversitat i la riquesa d’un poble.

No us perdeu el programa, segurament us portarà a reviure moment, especialment agradables.

 


0 comentaris

Deixa un comentari

Avatar placeholder

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.